baner candyweb

Google uwielbia nowe ciekawe dobrze napisanie treści. Ponieważ ludzie właśnie takich nieustannie poszukują. Gdy to, co robisz, będzie zaspokajać nieustanny głód wiedzy internatów. Google Będzie kierować wszystkich głodnych wiedzy właśnie do Ciebie. Skorzystaj z kilku porad, aby uatrakcyjnić w oczach algorytmów Google swoja prace.

Tekst optymalny dla SEO

Tworzenie dobrych tekstów nie jest prostą sprawą. Wymaga sprawnego operowania słowem, posiadania bogatego słownictwa oraz wykorzystania wszystkich zasad językowych na swoją korzyść. Jak by tego było mało, musisz mieć co przekazać i uwzględnić Dużo tych rzeczy, które musisz uwzględnić i posiadać. Dla usystematyzowania wiedzy zróbmy z tego listę:

  • Grupa docelowa – Każdy tekst musi mieć odbiorcę. Jeśli go zdefiniujesz. Łatwiej będzie Ci dobierać słownictwo, którym się posługuje. Będziesz mieć podstawy do opanowania klątwy wiedzy. Przede wszystkim dasz sobie możliwość wybrania tematu, który go zainteresuje.

  • Zadbaj o jakość używanego języka – Jeśli chcesz, aby twój tekst został potraktowany poważnie. Pisz zgodnie z zasadami. Nic bardziej nie skłoni do refleksji nad twoją wiedzą niż błędy ortograficzne i gramatyczne. Zadbaj o wsiąkliwą składnię, wyłap literówki. Dzięki temu zrobisz pozytywne wrażenie na swoim czytelniku.

  • Zadbaj o poprawną strukturę – Teks nie powinien być litą ścianą wyrazów. Należy stosować akapity, nagłówki, wypunktowania czy pogrubienia. Pamiętaj, aby zadbać o uporządkowanie i hierarchie wszystkich elementów. Twym celem jest stworzenie tekstu, który jest przyjazdy czytelnikowi.

  • Bądź oryginalny – Cały świat pędzi za nowościami. Więc jeśli chcesz wzbudzić zainteresowanie, musisz pisać nowe rzeczy lub stare w nowy sposób. Pamiętaj, nie możesz sobie pozwolić na kopiowanie tekstów ani pisanie ciągle o tym samym.

  • Pisz dla użytkownika nie dla robotów – W tekście potrzebny jest balans określony współczynnikiem zagęszczenia słów kluczowych. Zbyt częste używanie tych fraz sprawi, że tekst stanie się nieczytelny. Natomiast gdy w tekście nie ma słów kluczowych lub występują sporadycznie. Google nie powiąże z nimi tekstu.

Obraz optymalny dla SEO

Podobno obraz wart jest więcej niż 1000 słów. W przypadku optymalizacji strony występuje nieco inna proporcja ważności elementów. Chocian nie przekłada się jak 1 do 1000. Właściwie trudno jednoznacznie wycenić jej znaczenie. Niemniej jednak stanowi ona ważny punkt w liście rzeczy do zoptymalizowania.

  • Rola atrybutu „ALT” – Ten atrybut zapewne nigdy nie pokaże się większości odwiedzającym. Ponieważ służy do opisu tego, co prezentuje grafika. Ujawnia się tylko w dwóch przypadkach. Pierwszym, gdy w wyniku błędu lub innych niedogodności grafika niezostanie poprawnie wyświetlona. Na jej miejscu pokarze się tekst alternatywny. W drogim, gdy stronę odwiedza osoba korzystającą z przeglądarki przystosowanej dla potrzeb niewidomych. W takim przypadku tekst zawarty w atrybucie alt posłuży za opis audio.

  • Waga pliku – Posiadając urządzenia, których pamięć liczona jest w TB łatwo przestać zwracać uwagę na wagę plików. W przypadku stron internetowych każdy kolejny MB wpływa na prędkość wczytywania się strony. To właśnie nieskompresowania treść wizualna stanie się poważnym obciążeniem dla witryny.

  • Nazwa pliku – O nazwę również należy się zatroszczyć. Ponieważ Google grafika może na jej podstawie umieścić twą grafikę w liście wyników wyszukiwania. Nazwa powinna odzwierciedlać zawartość grafiki.

Optymalizacja treści na stronie kluczem do wysokich pozycji w Google